بازار فروش اکسیدان آتوسا در کشور

اکسیدان یکی از اجزای مهم در رنگ مو محسوب می شود و نقش بسیار مهمی در رنگ گرفتن مو دارد. بدون افزودن اکسیدان، رنگ روی مو تاثیری نداشته و در واقع مو رنگ نمی گیرد. اکسیدان در واقع فعال کننده ی رنگ مو است و به عنوان کاتالیزور باعث ثبات رنگ نیز می شود. اکسیدان ها درصد های مختلفی دارند که باید متناسب با رنگ مو انتخاب شوند. یکی از اکسیدان های با کیفیت موجود در بازار اکسیدان آتوسا است. فروش اکسیدان آتوسا تقریبا در تمام فروشگاه های آرایشی بهداشتی انجام می شود.

بازار فروش اکسیدان آتوسا در کشور

خرید اکسیدان آتوسا کوچک جهت صادرات

خرید اکسیدان آتوسا کوچک جهت صادراتاکسیدان ها معمولا در بسته بندی هایی با سایز های مختلف به فروش می رسند و شما می توانید متناسب با میزان مصرف خود هر یک از آنها را تهیه نمایید.

اکسیدان آتوسا در بسته بندی های ۶۰ میل ،۱۵۰ میل و ۷۵۰ میلی لیتر در بازار یافت می شود. اکسیدان ۷۵۰ میل بیشتر توسط آرایشگران خریداری می شود که در زمینه ی رنگ کردن مو، مصرف بیشتری دارند.

برای خرید اکسیدان آتوسا می توانید به مراکز فروش لوازم آرایشی یا سایت های معتبر مراجعه نمایید.

عمده فروش اکسیدان رنگ مو

عمده فروش اکسیدان رنگ مواکسیدان نیز مانند دیگر محصولات آرایشی هم به صورت عمده به فروش می رسد. معمولا آرایشگران که مصرف رنگ و اکسیدان زیادی دارند، سعی میکنند با خرید عمده ی این محصولات هزینه ی کمتری صرف کنند.

عمده فروشان محصولات آرایشی، انواع اکسیدان با درصد های مختلف را، در بسته های یک لیتری ارائه می دهند.

همیشه خرید عمده بسیار باصرفه تر از خرید جزئی می باشد، اما برای افرادی که مصرف زیادی ندارند، خرید جزئی و در بسته بندی های کوچک اکسیدان، بیشتر توصیه می شود.

آخرین قیمت اکسیدان آتوسا درجه یک

آخرین قیمت اکسیدان آتوسا درجه یکانتخاب اکسیدان درست برای هر رنگ مو بسیار مهم است. هرچه درصد اکسیدان بالاتر باشد، روشن کنندگی آن نیز به مراتب بیشتر است. 

اما باید بدانید که اکسیدان های درصد بالا و قوی، باعث کاهش قطر مو و سفت شدن آن به دلیل از بین بردن سولفور مو می شود. 

هرچه مو ضخیم تر و تیره تر باشد برای رنگ کردن آن یباید از اکسیدان هایی با درصد بالاتر استفاده نمود.

همچنین باید اکسیدان به میزان خاصی با رنگ ترکیب شود که این میزان بر روی بسته ی رنگ ها درج شده است. در بعضی از رنگ ها این نسبت ۱ به ۱ و در بعضی دیگر ۱ به ۱/۵ است.

قیمت اکسیدان آتوسا کوچک را می توانید با مراجعه به بسیاری از سایت های فروش معتبر، مشاهده نمایید.

شرکت تولید کننده اکسیدان در کشور

شرکت تولید کننده اکسیدان در کشورفروش ویژه اکسیدان برند های مختلف، در نمایندگی های فروش لوازم آرایشی انجام می شود. همچنین در هنگام خرید عمده این محصول، تخفیف خوبی به خریداران تعلق می گیرد.

اکسیدان ها بر اساس درصد به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • اکسیدان ۳ درصد یا شماره ۰/۵
  • اکسیدان ۶ درصد یا شماره ۱
  • اکسیدان ۹ درصد یا شماره  ۲
  • اکسیدان ۱۲ درصد یا شماره ۳

اکسیدان ۱۲ درصد معمولا برای دکلره های قوی و توسط آرایشگران مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما