بازار فروش اکسیدان آلبورا به صورت عمده در اصفهان

افرادی که تا بحال موهای خود را رنگ کرده اند می دانند که برای رنگ کردن مو علاوه بر رنگ به اکسیدان نیز نیاز دارند. اکسیدان نام شیمیایی پراکسید هیدروژن است که باعث می شود فعالیت شیمیایی رنگ مو شروع شود. اکسیدان و رنگ مو به تنهایی اثری بر روی مو ندارند. مارک ها و برند های مختلفی در بازار وجود دارند که آلبورا یکی از آنهاست که تحت لیسانس شرکت CARASA اسپانیا تامین مواد و تولید می شود. فروش اکسیدان آلبورا در مراکز فروش لوازم آرایشی و نمایندگی ها و مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی انجام می شود. این محصول دارای مزایایی همچون بدون بو بودن، ضد زردی و نرم کنندگی است که استفاده کنندگان از آن را ترغیب به استفاده دائم از این محصول می کند.بازار فروش اکسیدان آلبورا به صورت عمده در اصفهان

خرید اکسیدان ۴ لیتری آلبورا

خرید  اکسیدان ۴ لیتری آلبورااکسیدان ها دارای درصد ها و حجم مختلفی هستندکه هم با رنگ وهم با پودر دکلره مخلوط می شوند. تمامی اکسیدان ها دارای ۳درصد، ۶درصد و ۹و ۱۲ درصد است که بسته به زخامت و تیرگی مو انتخاب می شوند، مثلا برای موهای تیره و زخیم از اکسیدان ۹درصد استفاده می شود.

اکسیدان با حجم کم (مثلا ۱۲۰میل) برای استفاده یکبار رنگ کردن مناسب است اما برای آرایشگاه ها که استفاده بیشتری دارند تهیه ی اکسیدان در حجم بیشتر به صرفه تر است.

برای خرید اکسیدان آلبورا در حجم بیشتر مثل ۴ لیتری می توانید از طریق سایت ها یا مراکز فروش خرید کنید.

فروش ویژه اکسیدان گیاهی در بازار

فروش ویژه اکسیدان گیاهی در بازارقیمت اکسیدان معمولا بسته به مارک و حجم آن متفاوت است. اکسیدانها در دو نوع گیاهی و شیمیایی وجود دارند که نوع گیاهی آن از ترکیب چند گیاه به دست می آید. اکسیدان های گیاهی معمولا قیمت بیشتری نسبت به نوع شیمیایی آن دارند. 

فروش اکسیدان گیاهی نسبت به نوع شیمیایی بیشتر است چون امروزه مردم بیشتر به سلامتی پوست و موی خود اهمیت می دهند و از محصولات گیاهی بیشتر استفاده می کنند.

بهترین فروشنده اکسیدان آلبورا

بهترین فروشنده اکسیدان آلبورابرای خرید عمده رنگ مو آلبورا با قیمت مناسب می توانید به نمایندگی ها و شرکت های عرضه مستقیم آن مراجعه کنید، البته می توانید به سایت های این شرکت ها مراجعه کنید و بعد از مشاهده قیمت و مقایسه آن با محصولات مشابه اقدام به خرید کنید. سایت های زیادی هستن که فروش محصولات آرایشی انجام می دهند که رنگ اکسیدان یکی از آنهاست.

نمایندگی اکسیدان آلبورا در تهران

نمایندگی اکسیدان آلبورا در تهراناکسیدان ۷۵۰ میل در درصدهای مختلف ۶و ۹و ۱۲در هر برندی موجود است. اکسیدان آلبورا نیز به خاطر کیفیت آن در بین مصرف کنندگان معروف است. نمایندگی اکسیدان آلبورا در شهر تهران به عرضه مستقیم انواع آن در درصد و حجم از جمله ۷۵۰ میل می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما