توزیع کنندگان رنگ مو انیکا روشن عمده

توزیع کنندگان رنگ مو انیکا عمده در رنگ بندی های متنوعی این محصول را به صورت آنلاین عرضه می کنند تا امکان تهیه محصول از دورترین نقاط کشور به راحتی امکان پذیر باشد. رنگ مو انیکا رنگ طبیعی ایرانی می باشد که دارای مواد خنک کننده، ویتامین C و مولتی ویتامین است و می تواند درخشندگی و شفافیت را تقدیم موهای شما کند بدون این که آسیبی به موها وارد نماید.

توزیع کنندگان رنگ مو انیکا روشن عمده

نحوه انتخاب رنگ مو انیکا عمده باکیفیت

نحوه انتخاب رنگ مو انیکا عمده باکیفیت برای انتخاب رنگ مو انیکا عمده باکیفیت باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • در طیف های رنگی مختلفی تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود بهترین رنگ مو انیکا را انتخاب و خریداری کنید.
  • به میزان روشن و تیره بودن رنگ مو توجه نمایید.

رنگ مو انیکا پوشاننده قوی مو می باشد و دارای روغن های طبیعی مانند برنج، سبوس، نارگیل، آرگان و گندم است و ماندگاری بالایی روی موها دارد علاوه بر این ها دارای مواد نرم کننده مو و ویتامین ث می باشد و آسیب به مو وارد نمی کند چون فرمولاسیون آن قوی است.

از انواع رنگ های مو انیکا می توان به رنگ مو مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، قهوه ای خیلی تیره، بلوند روشن، بلوند، بلوند خیلی روشن، بلوند خاکستری تیره رنگ، قهوه ای خاکستری روشن، مشکلی پرکلاغی و… اشاره کرد.

برای استفاده از رنگ مو انیکا ابتدا باید آن را با اکسیدانی یک و نیم برابر خودش ترکیب کنید اگر موهای شما سفید است برای رنگ کردنشان باید از جلو سر شروع کنید و اگر ساقه موی شما از ریشه مو روشن تر می باشد باید از ساقه مو رنگ کردن مو را انجام دهید اگر می خواهید رنگ موی شما چند درجه روشن تر شود باید رنگ مو انیکا را با اکسیدان شماره دو ترکیب نمایید.

در این جا لازم است به یک سری از نکات لازم که باید در حین رنگ کردن مو انجام شود اشاره کنیم اول این که گوش ها و دور گردن خود را قبل از رنگ کردن مو چرب کنید و به هیچ عنوان از ظروف فلزی برای ترکیب رنگ مو و اکسیدان استفاده نکنید برای استفاده از رنگ مو انیکا باید از اکسیدان 9 و 6 درصدی استفاده کنید.

سفارش رنگ مو انیکا عمده بدون واسطه

سفارش رنگ مو انیکا عمده بدون واسطه سفارش رنگ انیکا مو عمده بدون واسطه بازار داغی دارد چون مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید علاوه بر این مزیت های استفاده از رنگ مو انیکا باعث شده سفارش و توزیع رنگ مو انیکا افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای ماده نرم کننده و مولتی ویتامین می باشد.
  • موهای سفید شما را کاملا می پوشاند.
  • باعث شفافیت و درخشندگی موهای شما می شود.
  • دارای رنگدانه های کافی با غلظت بالا می باشد.
  • دوام و ماندگاری طولانی مدتی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما