خرید اکسیدان مو آتوسا در اندازه های مختلف

یکی از مکمل های رنگ مو، اکسیدان می باشد که یکی از ضروریات در فرآیند رنگ کردن محسوب می شود. اکسیدان به محصولی گفته می شود که سبب تسریع فعالیت رنگ مو شده و هر چه مقدار بیشتری از آن استفاده شود، رنگ روشن تری روی مو حاصل می شود. این محصولات کاربردهای مختلفی دارند و در انواع گوناگون با برندهای متفاوتی در بازار یافت می شوند. یکی از برندهای معروف در این زمینه، اکسیدان مو آتوسا می باشد که دارای انواع مختلف و سایزهای متفاوتی می باشد. خرید اکسیدان مو آتوسا در اندازه های متفاوت از طریق مراکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی و … میسر است که می تواند پاسخگوی نیاز مختلف مشتریان باشد.

خرید اکسیدان مو آتوسا در اندازه های مختلف

خرید اکسیدان آتوسا بزرگ حجم ۱۵۰ میل

خرید اکسیدان آتوسا بزرگ حجم ۱۵۰ میلاکسیدان ها جزء وابسته رنگ مو می باشند. در واقعا رنگ مو بدون اکسیدان هیچ تاثیری روی مو ندارد. به طور کلی انواع اکسیدان ها به ۴ دسته تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشند:

  • اکسیدان ۳ درصد: که برای موهای تیره کاربرد دارد و ضعیفتر از اکسیدان های دیگر است.
  • اکسیدان ۶ درصد: برای پوشش دهی موهای سفید و دکلره های پایه پایین تر از آن استفاده می شود و اکسیدان شماره یک نام دارد.
  • اکسیدان ۹ درصد: این اکسیدان از درجه روشن کنندگی بالاتری برخوردار است و اکسیدان شماره دو نام دارد.
  • اکسیدا ۱۲ درصد: این اکسیدان برای موهای خیلی روشن و یا دکلره های قوی استفاده می شود که اکسیدان شماره سه نام دارد.

هم چنین اکسیدان آتوسا نیز در انواع سایز، شامل اکسیدان آتوسا ۷۵۰ میل، اکسیدان ۱۵۰ میل و … در بازار برای مشتریان وجود دارد. برای مثال جهت خرید اکسیدان آتوسا بزرگ در حجم ۱۵۰ میل می توان از طریق بازار و فروشگاه مربوطه این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمود.

فروش ویژه اکسیدان 60 میلی لیتری آتوسا

فروش ویژه اکسیدان 60 میلی لیتری آتوساهمانطور که ذکر شد انواع مختلف اکسیدان، از جمله اکسیدان آتوسا در حجم های مختلفی در بازار و مراکز فروش موجود می باشند که می تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازد. هم چنین فروش ویژه اکسیدان آتوسا در سایزهای مختلف در مراکز مرتبط  و فروشگاه هایی که در زمینه فروش این محصول مشغول هستند، با قیمت مناسب نیز صورت می گیرد‌‌.

چنانچه مشتری به دنبال اطلاع از قیمت انواع اکسیدان از جمله قیمت اکسیدان آتوسا کوچک و نیز تهیه و خرید این محصول می باشد، می تواند از طریق مراکزی که به فروش ویژه این محصول در سایزهای مختلف و از جمله اکسیدان کوچک آتوسا در حجم ۶۰ میلی لیتری با قیمت مناسب و کیفیت بالا فعالیت دارند، مراجعه نماید و خرید مد نظر خود را انجام دهد.

کاتالوگ رنگ موی آتوسا کوچک

کاتالوگ رنگ موی آتوسا کوچکرنگ موها در انواع مختلف شامل کاتالوگ هایی جهت راهنمایی مشتریان برای انتخاب شماره رنگ مورد نظر می باشند. کاتالوگ رنگ مو آتوسا نیز در سایز بزرگ و کوچک با بهترین کیفیت رنگ مو، در فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی و مراکز فروش رنگ مو موجود است. این کاتالوگ شامل انواع مختلف رنگ در تناژهای مختلف می باشد که با حروف و اعداد نوع رنگ و شدت تیره و روشن بودن رنگ نشان داده می شود. برای مثال رنگ موی n5 در کاتالوگ بیانگر بلوند متوسط طبیعی می باشد.

بر این اساس اگر مشتری به طور مثال دنبال رنگ موی دودی باشد، می تواند از طریق مشاهده کاتالوگ، رنگ مورد نظر خود را طبق آن انتخاب کرده و خریداری نماید.

مشخصات بهترین اکسیدان مو در کشور

مشخصات بهترین اکسیدان مو در کشوراکسیدان ها از آن جایی که  از ترکیبات شیمیایی مختلف ساخته شده اند، ممکن است به ساختار مو آسیب زده و باعث تغییراتی در مو شوند. از این رو بهتر است اکسیدان های با کیفیت جهت رنگ کردن مو استفاده شود.

اکسیدان های با کیفیتی در بازار وجود دارند که به دلیل ویژگی ها و مشخصاتی که دارند، جزو بهترین اکسیدان ها در کشور محسوب می شوند‌، در این اکسیدان ها از مواد شیمیایی در حداقل میزان استفاده شده است و مواد مرغوبی که در آن ها به کار رفته باعث شده تا کیفیت محصول حفظ شود و کمترین آسیب را به مو وارد کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما