خرید عمده رنگ مو بلگا | قیمت عمده رنگ مو بلگا

خرید عمده رنگ مو بلگا

قیمت عمده رنگ مو بلگا در بازار به دلیل استقبال گسترده ای که دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است چه در فروش کلی و چه در فروش جزیی. این نمونه از رنگ مو از طیف رنگی بالایی نیز بهره می برد.کیفیت رنگ مو بلگا
زیبایی و آرایش از جمله پارامترهایی به شمار می رود که هر فرد در دنیا به آن رغبت نشان می دهد.
بدون شک هیچ کس در دنیا وجود ندارد که از دیدن زیبایی روی برگرداند و به آن توجهی نکند!
این موضوع به ویژه در بانوان به سبب ظرافت و سلیقه ای که دارند، به طرز چشمگیری، نمود پیدا می کند.
به همین دلیل است که خانم ها اکثر وقت خود را در کنار آینه و صرف نشان دادن نقاط قوت زیبایی خود می نمایند از لوازم آرایش گرفته تا لباس و زیورآلات و… .

خرید عمده رنگ مو بلگا | قیمت عمده رنگ مو بلگا

قیمت عمده رنگ مو بلگا در بازار

قیمت عمده رنگ مو بلگا در بازار معمولا با در نظر گرفتن پارامترهای زیر تعیین می شود:

  • تیوپ و حجمی که در اختیار دارد
  • دارای نشان استاندارد باشد
  • نشان بهداشت و سلامت را در اختیار داشته باشد
  • در جعبه های چند عددی روانه بازار گردد
  • کاملا پلمپ و بدون باز شدگی باشد

یکی از لوازم آرایشی که نقش مهم و سازنده ای در زیبایی و البته تغییر ظاهر بانوان دارد، بدون شک انواع رنگ موها می باشد.
رنگ مو و واکس مو در هر برند و مارکی که تولید شود اعم از ایرانی یا خارجی، از طیف رنگی مطلوبی برخوردار هستند تا بتوانند سلیقه خریدار را پاسخگو باشند.
یکی از جدیدترین تولیدات رنگ مو که در مدتی اندک توانسته محبوبیتی بالا را به دست آورد، برند بلگا نام دارد.
داخلی و خارجی به دلیل تازگی و محبوبیتی که دارد، مناسب و ارزان در نظر گرفته شده و بسیار برای سالن داران محترم می تواند گزینه ای عالی به شمار رود.

 

قیمت روز انواع رنگ مو بلگا

قیمت روز انواع رنگ مو بلگاقیمت عمده رنگ مو و کراتین مو بلگا به صورت روزانه، با توجه به نوساناتی که در بازار حال حاضر حاکم است هر چند با اندکی دشواری تعیین می گردد؛ اما خرید از مراکز ویژه عرضه کننده، می تواند سود فراوانی را برای خریداران محترم رنگ مو داشته باشد زیرا:

  • با ضمانت نامه کیفی عرضه می گردند
  • تنوع محصول بیشتر است
  • قیاس قیمت ها به سادگی امکان پذیر است
  • مقایسه درجه کمی و کیفی محصول وجود دارد
  • امکان ارسال و دریافت لیست قیمت جدید برای خریداران عضو به سادگی وجود دارد

نرخ فروش رنگ مو مارک بلگا

نرخ فروش رنگ مو و ماسک مو مارک بلگا نسبت به برندهای هم رده می توان بسیار ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفت.
به طور کلی برای تعیین قیمت عمده رنگ مو بلگا می توان ویژگی های منحصر به فرد این محصول را نیز مؤثر دانست:

  • دارای ویتامین C
  • پوشش کامل موهای سفید و خاکستری
  • حجم عالی و مناسب
  • دارای مواد نرم کننده
  • جلوگیری از ایجاد خشکی در تارهای مو

فروشنده رنگ مو جدید بلگا

فروشنده رنگ مو جدید بلگافروشنده رنگ مو جدید بلگا بر این باور است که این مارک از رنگ مو با توجه به کیفیت بالایی که به خریدار ارائه می نمایند از قیمت خرید و فروش بسیار مناسبی برخوردار است.
به همین دلیل نیز به عوامل زیر بستگی دارد:

  • اندازه و حجم تیوپ
  • اقلام همراه با رنگ مو از جمله دستکش یا اکسیدان
  • تعدادی که در هر بسته و کارتون قرار می گیرد
  • طیف رنگی بالا و گسترده
  • شیوه و نحوه ارسالی که برای بار در نظر گرفته شده است

قیمت آنلاین رنگ مو بلگا

قیمت آنلاین رنگ مو بلگارا می توان به شکل آنلاین و از طریق سایت های معتبر داخلی و خارجی نیز دریافت نمود.
در این سایت ها علاوه بر مشاهده قیمت های رنگ مو می توان به موارد زیر هم دسترسی داشت:

  • آشنایی با دیگر محصولات هم رده
  • شناخت کامل بهتر محصول
  • روش های استفاده رنگ مو جهت بازدهی بیشتر
  • اثرات درمانی که رنگ مو در اختیار دارد
  • آشنایی با خواص رنگ مو و سایر برندهای مشابه.

لیست قیمت رنگ مو بلگا

لیست قیمت رنگ مو بلگاقیمت خرید رنگ مو بلگا

قیمت رنگ مو بلگا/قیمت رنگ مو ایرانی

دائمی تکنوفرویت
70,000
مارال 100 میل سری عسلی
12,800 تا 22,000
کیت لورآل
38,500 تا 70,000
مارال 100 میل سری نسکافه ای
12,800
رنگ مو بلوند نسکافه ای روشن
8,300

نمایندگی فروش رنگ مو بلگا

نمایندگی فروش رنگ مو بلگا فروش رنگ مو بلگاعلاوه بر رنگ مو، محصولات مراقبتی و حالت دهنده نیز تولید می کند. شرکت شکوفامنش نماینده انحصاری توزیع محصولات است و در سراسر ایران نمایندگان فروش مختلفی دارد.واحد دیجیتال مارکتینگ شرکت شکوفامنش با نوآوری در استفاده از فضای مجازی جهت هدایت نمودن مخاطب علاقمند به خرید محصولات بیول از صفحه اینستاگرام به عنوان سکویی جهت سهولت یافتن آدرس نمایندگان فروش خود استفاده نموده است، بیول با ارائه خدمات به مشتریان خود به دنبال جلب رضایت آنهااست. جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان عزیز به بازار عرضه شده است. این رنگ مو در تیوب هایی با حجم 120 میلی لیتری در پوششی بسیار قوی تمامی تارموها را به رنگ مورد علاقه‌ی مصرف کننده تبدیل خواهد کرد. از مزایای به موارد زیر اشاره کرد:غنی از پروتئین، کراتین و ویتامین سیکمک به احیای موهای آسیب دیدهکمک به نرمی تارهای مودادن حجم مناسب به تارهای نازکدوام عالیثبات رنگی خوبدارای حداقل میزان آمونیاکرنگ دانه های عمیق و با نفوذ بالاماندگاری بسیار بالاپوشانندگی کامل تار موهای سفید و خاکستریمناسب برای انواع موها با ساختار متفاوتفاقد رنگ دانه های مضر قرمزمحافظت از موها در برابر اشعه ماوراء بنفشلیست قیمت روز رنگ موی پرستیژ را می توان از طریق سایت های معتبری که صرفا در این زمینه فعالیت و تلاش می کنند، دریافت نمود.

خرید عمده رنگ مو بلگا در تهران

خرید عمده رنگ مو بلگا در تهرانبا استفاده از تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید و توزیع محصولات مراقبت از مو کاملاً حرفه ای برای مصارف خانگی و یا سالن های آرایشی گردیده است. محصولات این برند امروزه در بسیاری از سالن های آرایشی سطح بالای ایران مورد استفاده قرار می گیرد.رنگ موی دارای کراتین، پروتئین و ویتامین سی بوده و پوشش و دوام قابل قبولی دارد. رنگ موی پرستیژ محصول ایران می‌باشد و دارای مجوز بهداشتی است. شرکت تولید کننده رنگ مو پرستیژ نهایت تلاش خود را در حداقل استفاده از آمونیاک  و کراتینه موجود باعث درخشندگی و پایداری و حفظ رطوبت مو و عدم آسیب رسانی به آن می‌گردد. رنگ موی کامل و غنی پرستیژ با سابقه و تجربه طولانی خود کیفیت رنگی خاص و متمایز را برای مصرف کنندگان این محصول فراهم آورده است.

تولیدکننده رنگ مو باکیفیت در ایران

تولیدکننده رنگ مو باکیفیت در ایرانتولید کننده رنگ مو

این محصول تجدید حیات پوست و موی سر، حاوی کراتین و گلیسیرین، دارای خواص ترمیم کنندگی ، تقویت کنندگی ، نرم کنندگی و درخشندگی، مناسب برای انواع موها به ویژه موهای خشک ، آسیب دیده و پوست سر متخلخل، بهبود و یکسان سازی ساختار موهای آسیب دیده، تامین رطوبت مو با خاصیت مرطوب کنندگی، پوشش ایده آل ریشه و ساقه و جلوگیری از خشکی موها ورنگ مو دائمی با قابلیت پوشش دهی فوق العاده، فرمولاسیون برتر در تولید رنگ مو، حاوی ویتامین ث جهت رشد و تقویت موها، حاوی نرم کننده جهت جلوگیری از خشکی ، شکنندگی و زبری موها، به کارگیری مواد کاملا سازگار با پوست و موی سر، ماندگاری و دوام بی نظیر به همراه براقیت فوق العاده موهـا، حاوی روغن های مفید گیاهی از قبیل سبوس برنج ، بادام ، فندق و کنجد، حاوی پیگمنت هایی با قدرت نفوذ بسیـار بـالا، دارای خاصیت ضد الکتریسیته ساکن، دارای ۸۹ شماره رنـگ و ۱۴ گـروه متنوع و جذاب است

 

مشخصات انواع رنگ مو بلگا

مشخصات انواع رنگ مو بلگااگر برای رنگ موهای‌تان از رنگ‌های فانتزی مانند قرمز، بنفش و… استفاده کرده‌اید برای پایدار کردن آن باید بعد ازیک هفته تا 10 روز از رنگ کردن و وقتی هنوز موها چندان رنگ خود را از دست نداده‌اند، آنها را رنگساژ کنید تا رنگ ثابت شود. حواس‌تان باشد که بعد از 15تا 20 روز رنگساژ دیگر فایده‌ای ندارد و برای به‌دست آوردن همان رنگ قبلی باید مجددا موها را کامل رنگ کنید.اگر موهای‌تان خیلی سفید است آن را با كمي اكسيدان آغشته کرده و به مدت تقريبا 10 دقيقه صبر کنید تا موها تحریك شده و بتوانند بهتر رنگ مو را به خود جذب کنند اما اگر سفیدی موهای‌تان کم است نيازي به اين كار نيست.بهترين رنگ برای شما مخلوط 2 رنگ شماره 4 و 5 از گروه N يا مخلوط 3 و 4 از گروه M است كه هر دوي اين رنگ‌ها بهتر است با اكسيدان 9درصد مخلوط شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما