خرید و فروش رنگ موی پرستیژ | قیمت انواع رنگ مو پرستیژ 6.5

خرید و فروش رنگ موی پرستیژ در نمایندگی ها و مراکز معتبر در بازار چه قیمتی دارد؟ چگونه می توان انواع رنگ مو پرستیژ را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ آیا از ترکیب مواد تشکیل دهنده رنگ مو پرستیژ اطلاع دارید؟

رنگ مو و واکس مو مارک پرستیژ به دلیل ویژگی های خوبی که دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای مو های مختلف با ساختاری متفاوت باشد. این محصول دارای کم ترین میزان آمونیاک می باشد.

به همین دلیل موها را در آسیب های احتمالی در اثر ترکیبات شیمیایی مواد سازنده رنگ ها محافظت می نماید.

شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت دقیق رنگ مو پرستیژ به نمایندگی ها و مراکز فروش در سرتاسر کشور مراجعه نماید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید و فروش رنگ موی پرستیژ | قیمت انواع رنگ مو پرستیژ 6.5

معرفی رنگ مو پرستیژ

معرفی رنگ مو پرستیژشاید این سوال در ذهن شما پیش آمده باشد که رنگ موی پرستیژ ساخت کدام کشور است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت رنگ مو و کراتین مو پرستیژ یک محصول آرایشی و بهداشتی تولید شده در کارخانه های ایرانی است.

معرفی رنگ موی پرستیژ به این صورت است که این محصول با توجه به ترکیبات غنی و مرغوبیت مواد اولیه ای که دارد، محصولی درجه یک در حفظ سلامتی و زیبایی مو می باشد. این نوع رنگ مو قابلیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارا می باشد. و به منافذ مو نفوذ کرده و رنگی با پایداری بسیار را ایجاد می کند. وجود ویتامین های E و C در این رنگ مو، باعث نرمی ساقه موها شده و از گره خوردگی و وز شدن موها جلوگیری می کند. پس از استفاده از رنگ موی پرستیژ، موهایی لخت و زیبا خواهید داشت و از شانه کردن مو های خود لذت می برید. وجود پروتئین و کراتین در ترکیب اصلی رنگ مو پرستیژ، موهای شما را ترمیم کرده و بسیار درخشان تر و براق تر از قبل می کند.

کاتالوگ رنگ مو پرستیژ 6.5

کاتالوگ رنگ مو پرستیژ 6.5ماندگاری بالا و پوشانندگی کامل تار موهای سفید، از دیگر ویژگی های متمایز کننده و کلیدی رنگ مو پرستیژ به شمار می آید. همه این ویژگی ها توانسته انتظارات مصرف کنندگان و مشتریان خود را برآورده سازد. رنگ مو و ماسک مو پرستیژ، حاوی مواد غنی کراتین، پروتئین و ویتامین ها است. محصولات پرستیژ پوشش دهی و دوام بالایی دارد  و شما می توانید از استند کامل رنگ موی پرستیژ که دارای طیف رنگی متنوعی می باشد رنگ متناسب سلیقه خود را انتخاب نماید که عبارتند از:

  • رنگ مشکی
  • رنگ قهوه ای خیلی تیره
  • رنگ قهوه ای تیره
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ قهوه ای روشن
  • رنگ بلوند تیره
  • رنگ بلوند
  • رنگ بلوند روشن
  • رنگ بلوند خیلی روشن
  • رنگ بلوند خیلی خیلی روشن

یکی از اطلاعات ضروری و مهمی که برای رنگ کردن مو ها باید داشته باشید، شناخت رنگ مو و توانایی کاتالوگ خوانی رنگ مو است. ابتدا باید بدانید که رنگ مو طبیعی و یاا به اصطلاح بیس رنگ مو چه است و چگونه در کاتولوگ نشان داده می شود.

پایه های رنگ مو از 1 تا 10 شروع می شوند که می توان گفت این 10 شماره به تشخیص بستر رنگ مو کمک بسیار می کند. در رنگ مو پرستیژ شماره 1 نشان دهنده رنگ مو مشکی می باشد. در واقع رنگ پیس همان اولین شمارهه در تیوپ رنگ می باشد. این عدد پایه رنگی که در نهایت بدست خواهد آمد را نشان می دهند و نشان می دهد رنگ موی انتخابی شما تیره یا روشن است.

پس از عدد اول، عدد دوم و سوم نیز وجود دارد که معمولا که بعد از یک ویرگول و نقطه نمایش داده می شود. این عدد در واقع توناژ رنگ موی بازتابی در نور را به شما نشان می دهد. این سیستم به متخصص مو کمک می کند تا در صورت نیاز رنگ ها را خنثی نمایند. پس می تواند گفت در کاتالوگ رنگ مو پرستیژ 6.5 به این معنا است که 6 پایه رنگ که بلوند تیره و 0.5 آن نشان دهنده توناژ آن که طلایی است را بیان می کند.

قیمت انواع رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ به صورت کیت هایی که شامل تیوب با حجم ۶۰ میل و در ۸۰ طیف رنگی به صورت مستقیم با قیمت واقعی در نمایندگی های رسمی خود عرضه می شود.

اما با وجود نمایندگی های معتبر فروش رنگ مو پرستیژ، شما می توانید به صورت غیرحضوری، سفارش خرید خود را از این رنگ مو به صورت آنلاین داده باشید.

قیمت و چگونگی خرید بهترین رنگ مو پرستیژ اورجینال، از نکات مهم قبل از خرید این رنگ مو می باشد.

از آنجایی که مارک های تقلبی رنگ مو در بازارهای عرضه محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی امروزه نسبت به گذشته به فروش می رسند، دقت لازم در هنگام خرید از نمایندگی های فروش معتبر، بسیار مهم و قابل توجه است.

خرید و فروش رنگ موی پرستیژ

خرید و فروش رنگ موی پرستیژیکی از جمله رنگ مو های محبوب در چند سال اخیر، نسکافه ای با درجه رنگ روشن و تیره می باشد. برای تثبیت کردن رنگ نسکافه ای حتما باید از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کرد. شما باید برای درست کردن رنگ نسکافه ای به کاتالوگ رنگ مو ترکیبی پرستیژ هنگام مراجعه به مراکز خرید این محصولات مراجعه نماید و اگر در خواندن این کاتولوگ ها سر رشته ندارید می توانید از کارشناسان و یا مسئولین فروش راهنمایی بگیرید.

اما می توان گفت برای تهیه رنگ نسکافه ای دو سوم تیوپ بلوند شکلاتی متوسط و یک سوم تیوپ کاراملی را با اکسیدان 1 درصد مخلوط کرده و بر روی پایه 8 مو گذاشته. از جمله رنگ های ترکیبی دیگر نیز می توان به رنگ کاراملی اشاره داشت.

رنگ موی گیاهی پرستیژ

رنگ موی گیاهی پرستیژرنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ  یکی از جمله بی خظر ترین راه برای رنگ کردن و درخشان نمودن مو های شما بشمار می رود. در رنگ مو های گیاهی هیچ گونه مواد شیمیایی مضرری که به مو های شما آسیب برسد و یا ایجاد عواض کند، بکار برده نشده. بر خلاف رنگ های شیمیایی، رنگ های گیاهی باعث هیچ گونه بیماری یا حالت تهوع نمی شوند.

رنگ موی گیاهی پرستیژ که به رنگ موی پرستیژ بدون آمونیاک نیز در بازار شناخته می شود.

مواد تشکیل دهنده این رنگ مو عبارتند از:

  • روغن آرگان
  • کراتین
  • مولتی ویتامین
  • عصاره نعنا

این نوع رنگ مو به لیل نداشتن آمونیاک، برای خانم های باردار و همچنین کسانی که بیماری خاص دارند و یا مو هایشان آسیب دیده است بسیار می تواند مناسب باشد.

نمایندگی فروش رنگ موی پرستیژ

نمایندگی فروش رنگ موی پرستیژشما برای خرید رنگ موی کاکائویی روشن در واقع همان رنگ موی پرستیژ شماره 8 می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبر فروش در سرتاسر کشور مراجعه نماید.

رنگ موی پرستیژ عرضه شده در این نمایندگی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شما باا خواندن آن ها پی می برید که رنگ موی پرستیژخوبه؟

  1. حاوی مقادیر بسیار زیادی کراتین، پروتئین و ویتامین C
  2. پوشش دهی و ماندگاری بالا
  3. به عمق مو نفوذ کرده که همین امر باعث ماندگاری و دوام آن است.
  4. حاوی مقادیر زیادی ویتامین C , E
  5. پوشش دهی کامل مو های سفید
  6. شففیت و درخشندگی مو بعد از رنگ
  7. از لحاظ اقتصادی کاملا بصرفه
  8. ساخت کشور ایران
  9. دارای 80 طیف رنگی مختلفا

فروشنده انواع محصولات آرایشی پرستیژ

فروشنده انواع محصولات آرایشی پرستیژاکسیدان پرستیژ یکی از جمله محصولات آرایشی پرستیژ می باشد که دارای کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد.

افرادی که به فرآیند رنگ آیزی علاقه بسیاری دارند با اکسیدان ها غریبه نیستند. اکسیدان ها در واقع می توان گفت فعالیت شیمیایی در رنگ مو را آسان می کند و دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

  • اکسیدان شماره 1، عدد 6 درصد
    به این منظور که تار های مو را به صورت جزئی باز نموده و برای پایه مو از نمره یک تا چهار مناسب می باشد.
  • اکسیدان 2، نه درصد
    قدرت روشن کنندگی بالا برای تار های سفید داشته و برای پایه های 5 تا 10 مناسب است.
  • اکسیدان 3، 12 درصد
    توانایی روشن کنندگی خوب اما با کم ترین میزان رنگ دهی داشته و برای دکلره شدن مناسب است.

نحوه خرید رنگ موی پرستیژ

نحوه خرید رنگ موی پرستیژهنگام خرید رنگ موی پرستیژ باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به نمونه ای از آن ها اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • اگر پوست روشن دارید می توانید از رنگ های بلوند طلایی روشن استفاده کنید که باعث جذاب تر شدن چهره شما می شود.
  • اگر پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای دارید می توانید از محصولات طبیعی استفاده کنید. رنگ قهوه ای با هایلایت های ضعیف برای این اراد بسیار توصیه یم شود. البته می توان گفت رنگ های سر د نیز برای این افراد بسیار مناسب می باشد.
  • اگر دارای پوست روشن و چشم عسلی هستید انتخاب رنگ های بلوطی و قهوه ای طلایی انتخاب بسیار خوبی باشد.

مشخصات و سایز رنگ مو پرستیژ

مشخصات و سایز رنگ مو پرستیژبر روی بسته بندی بسیارزیبا رنگ موی پرستیژ اطلاعات بسیاری نوشته شده است که شما می توانید با مطالعه دقیق این مشخصات از کیفیت بالای این محصولات پی ببرید که عبارتند از:

  1. کد محصول
  2. حجم
  3. منع مصرف
  4. صادر کننده مجوز
  5. نحوه استفاده
  6. شرکت
  7. کشور
  8. جنسیت
  9. ویژگی
  10. کد وزارت بهداشت

به دلیل این که این محصول با کیفیت توسط دستگاه های پیشرفته و همچنین دانش بروز کارشناسان تولید می شود این محصول به کشور های دیگر نیز صادر می گردد و توانسته است با سایر رقبای خارجی و داخلی خود به رقابت بپردازد.

بهترین رنگ مو مربوط به کدام برند است؟

بهترین رنگ مو مربوط به کدام برند است؟حتما تا بحال برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید رنگ مو به مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مراجعه کرده اید اما هنگام انتخاب و خرید یک محصول خوب بین برنده های مختلف گیج شده اید، و حتما این سوال را از خود پرسیده اید بهترین رنگ مو مربوط به کدام برند می تاند باشد؟ رنگ موی ایرانی بهتر است یا رنگ مو خارجی؟ کدام برند رنگ مو ماندگاری بالاتری دارد؟ کدام برند رنگ مو موهایم را درخشان تر و اطیف تر می کند؟

در ادامه به چند مورد از ویژگی های یک رنگ خوب را که باعث ایجاد شفافیت، درخشندگی، ماندگاری بالا، بودن هیچ گونه حساسیت و …. را بیان خواهیم نمود که عبارتند از:

  • بهترین رنگ مو، رنگ موی است که دارای ماندگاری و ثبات رنگ بالای برخوردارباشد.
  • دومین ویژگی رنگ مو با کیفیت، بالا بودن میژان شفافیت آن است.
  • رنگ مو دارای مواد مغذی و طبیعی مانند روغن زیتون باشد.
  • میزان ترکیب رنگ مو با اکسیدان
  • حجم رنگ مو باید به صرفه باشد.

همانطور که گفته شد یکی از فاکتور های انتخاب بهترین رنگ مو نسبت ترکیب رنگ مو با اکسیدان می باشد.

برروی جعبه رنگ مو اونیکا که یکی از برند های تولید شده در کارخانه های آرایشی و بهداشتی ایتالیا می باشد 1.5+1 نوشته شده است و این اعداد به این معنا هستند که شما برای استفاده از رنگ مو اونیکا باید 1.5 برابر اکسیدان استفاده کنید که این میزان از ترکیب می تواند برای رنگ و مش کاران حرفه ای و آرایشگران از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بشمار آید. قیمت رنگ موی اوکیا می توان گفت با توجه به دارا بودن ویزگی بیان شده بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.

کارخانجات تولید رنگ مو در ایران

کارخانجات تولید رنگ مو در ایرانبرند مارل با بیش از 45 نوع محصول آرایشی و بهداشتی بزرگترین و معروف ترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است. این برند با استفاده از تکنولوژی بروز و با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولات با کیفیت و عالی با قیمت مناسب وو قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید کرده است.

شرکت مارال ابتدا کار خود را به صورت تخصصی با تولید محصولات آرایش و مراقبت مو که به شرح زیر است، آغاز نمود

  • انواع رنگ مو
  • سرم م
  • اکسیدان
  • شامپو
  • نرم کننده مو
  • کرم دکلره
  • پودر دکلر

امروزه شرکت مارال دایره فعالیت خود را گشترش داده و توانسته است محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر و … را تولید نماید.

در کاتالوگ رنگ مو مارال تمامی رنگ های تولید شد این شرکت نمایش داده شده و شما با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش این محصولات می توانید رنگ مو مورد نظر خود را به راحتی به دلیل روش توزیع درست این شرکت در سرتاسر کشور خریداری نماید.

مزایای استفاده از رنگ مو

مزایای استفاده از رنگ مورنگ مو ها به دو گروه گیاهی و شیمیایی تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت پوشاندن مو های مختلف از جمله تار مو های سفید رنگ را دارا می باشند. استفاده از رنگ مو های گیاهی بهتر از رنگ مو های شیمیایی مخصوصا برای زنان باردار می باشد.

رنگ موی اسکرین بدون امونیاک از جمله رنگ مو های گیاهی تولید شده در کارخانه آرایشی و بهداشتی در کشور ایتالیا می باشد این رنگ مو های گیاهی دارای مزیت های فراوان دیگری می باشند که عبارتند از:

  • حفظ بیشتر رنگ روی تار های سفید مو برای جلوگیری از آسیب تار های مو
  • مناسب برای رنگ آمیزی و همچنین هایلات
  • به دلیل داشتن روغن زیتون و آووکادو در فرمولاسیون خود سبب تغذیه تار های مو می شود.

شما برای این که بتوانید رنگ مو گیاهی برند اسکرین مورد نظر خود را انتخاب کنید از روی عکس جعبه آن رنگ مورد نظر خود را انتخاب ننماید، چرا که در بعضی از مواقع این تصاویر ممکن است شما را گول بزند و بهتر است از روی ویژگی های که بر روی جعبه رنگ مو ها نوشته شده است رنگ مورد نظر متناسب به سلیقه خود انتخاب نماید و یا از طریق کاتالوگ رنگ موی اسکرین متناسب به سلیقه خود انتخاب نماید.

انواع رنگ های رنگ مو در بازار

انواع رنگ های رنگ مو در بازاریکی از جمله رنگ مو های موجود در بازار رنگ مو آتوسا است که از بهترین مواد اولیه با درجه کیفیت بسیار بالا تولید شده است. مقدار آمونیاک موجود در این نوع رنگ مو بسیار کم می باشد. در فرمولاسیون این نوع رنگ مو برای نرمی و لطافت موها بعد از رنگ از روغن کنجد، زیتون، نارگیل و بادام استفاده شده است. پیگمنت های که در این رنگ مو وجود دارد بسیار قوی هستند به گونه ای که تمامی تار های سفید مو را به طور کامل پوشش می دهند و همین امر باعث دام و ماندگاری بیشتر رنگ مو شده است. همچنین این رنگ به دلیل دارا بودن کراتین باعث ترمیم بافت های آسیب دیده مو می گردند. شما می توانید برای خرید این محصول ایرانی با کیفیت که با استفاده از دانش و تکنولوژی بروز تولید گشته است به نمایندگی ها و مراکز فروش مراجعه نماید و از میان کاتالوگ رنگ موی آتوسا مورد نظر خود را انتخاب نماید. بر روی کاتالوگ رنگ مو آتوسا تمامی رنگ های تولیدی این شرکت بر پایه مورد نظر و سطح چوشانندگی این رنگ نشان داده شده است.

خرید اینترنتی مدل های متنوع رنگ مو پرستیژ

خرید اینترنتی مدل های متنوع رنگ مو پرستیژامروزه به دلیل مشغله کاری بسیاری از افراد باعث شده است تا دیگر زمان و وقت کافی را برای جستجو در بازار برای انتخاب محصول مناسب نداشته باشند. به همین منظور می توانند از طریق اینترنت به خرید رنگ مو پرستیژ مورد نظر خود و متناسب به سلیقه خود بردازند. شمابا مراجعه به این فروشگاه های اینترنتی می توانید لیست قیمت رنگ مو و همچنین کاتالوگ رنگ موی لایف و کاتالوگ رنگ موی ترام کالر و سایر محصولات عرض شده در این فروشگاه ها را مشاهده نماید و از میان تنوع بسیار بالای محصولات، محصول مورد نظر خود را با مشاهده تصویر و اطلاعات محصول خریداری نماید.

امحصولات خریداری شده در این فروشگاه ها با بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

توزیع کننده برندهای معتبر رنگ مو به سراسر کشور

توزیع کننده برندهای معتبر رنگ مو به سراسر کشوربرند مدیا یک برند نوپای ایرانی بشمار می رود که فعالیت خود را با شعار مدیا، رنگ زندگی آغاز نموده است. شرکت مدیا با استفاده از آزمایشگاه های پیشرفته و همچنین با استفاده از مواد اولیه بسیار درجه یک و مرغوب وو کارشناسان متخصص اقدام به تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهاشتی تولید شده خود در بازار نموده اند. فرمولاسیون بکار برده شده در محصلات تولیدی مدیا به صورتی است که با مو و پوست ایرانیان و شرایط اقلیمی ایران بسیار سازگاری دارد.

بنابرای می توان گفت محصولات این برند می تواند بهترین گزینه برای استفاده بانوان ایرانی باشد.

در کاتالوگ رنگ مو مدیا گروه طبیعی شامل 10 رنگ مختلف از مشکی بسیار تیره تا بلوند بسیار روشن می باشد. این گروه می توان گفت قوی ترین گروه رنگ موی بدون هیچ گونه رنگ دانه های قرمز می باشد.

شما برای خرید این محصولات می توانید بهه مراکز توزیه کننده برند های معتبر رنگ مو در سرتاسر کشور مراجعه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما