فروش انواع پودر دکلره ۵۰۰ گرم

دکلره چیست؟
به طور خلاصه فرآیند از بین بردن رنگ طبیعی مو، دکلره نامیده می شود، به عبارت دیگر، دکلره کردن مو به معنای روشن کردن موهای تیره با اکسیدان ها برای دستیابی به رنگ های سبک است.
معمولا از انواع پودر دکلره ۵۰۰ گرم با اکسیدان 12٪ در این روش استفاده می شود، اما بهتر است از 9٪ اکسیدان برای دکلره کردن موهای نازک تر استفاده کنید.

فروش انواع پودر دکلره ۵۰۰ گرم

اطلاعاتی درباره پودر دکلره ۵۰۰ گرم

اطلاعاتی درباره پودر دکلره ۵۰۰ گرم تغییر رنگ مو مخصوصا خانم ها بسیار هیجان انگیز است و ایجاد تنوع در رنگ مو می تواند روحیه آن ها را تغییر دهد، با این حال، به این نکته توجه داشته باشید که ترکیبات خاصی از برخی دکلره ها در کاتالوگ رنگ مو وجود دارد که تغییر رنگ مو، به ویژه موهای طبیعی به این رنگ ها را دشوار می کند.
اما انواع مختلفی از پودرهای دکلره از گرمی تا کیلویی با مار ک های متفاوت مانند، پرستیژ، رسانه، آنیکا، استار، بیوورکا، آمونیاک رایگان پرستیژ، دعوت، رنگ باس، جو، لوریتن، پادینا، مرلین، سیلا، فریمزی، یون _پلکس، وین، کالیون و غیره… در بازار وجود دارد که به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. پودر دکلره سفید: این پودر ضعیف ترین نوع دکلره است و برای كسانی كه موهای حساس، نازک و از قبل رنگ شده دارند، مناسب می باشد.
  2. پودر دکلره  آبی: این پودر نسبت به پودر سفید قوی تر است و اغلب برای افرادی که موهای سالم تری دارند استفاده می شود.

انواع  پودر دکلره ۵۰۰ گرم برای انواع هایلایت‎ها، مش و آمبره کردن مو و دکوپاژ های تکه ای یا کلی مناسب است، این پودر دکلره معمولا سفید است که برای انواع مو و تغییر رنگ های مختلف مناسب است.
این پودر دکلره مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی بوده و بسیار مقرون به صرفه است، کمترین مقدار گرد و غبار را دارد و از قدرت درخشندگی سریع برخوردار است. 
کار با پودر دکلره کار خاصی است و اگر ماهر نیستید، بهتر است این کار را در خانه انجام ندهید.

قیمت روز پودر دکلره ۵۰۰ گرم

قیمت روز پودر دکلره ۵۰۰ گرم قیمت پودر دکلره به عوامل مختلفی وابسته است مانند وزن، انواع پودر دکلره ۵۰۰ گرم، ۷۰۰ گرم و غیر…، نوع و جنس محفظه نگهدارنده دکلره، پلاستیک یا …، ترکیب این پودر با چند درصد از اکسیدان، کیفیت آن، حاوی کراتین است یا نه، مارک و برند محصول و غیره …
اگر پودر تهیه شده از کیفیت خوبی برخوردار باشد، وقتی آن را از فاصله 30 سانتی متری درون ظرف مورد نظر خود بریزید، گرد و غباری از آن بلند نمی شود و کف ایجاد نمی کند.
زمینه تولید و بازار پودر دکلره  بسیار گسترده است و شرکت های مختلفی در این زمینه فعال هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما