فروش ویژه رنگ مو تنباکویی مدیا

رنگ مو تنباکویی مدیا از جمله بهترین رنگ موهایی می باشد که در حال حاضر به شکل گسترده ای در سطح کشور به فروش می رود. فروش ویژه رنگ مو تنباکویی مدیا به شکل عمده صورت می گیرد. در صورتیکه تمایل به خرید این رنگ موی باکیفیت و مرغوب دارید، می توانید از این فروشگاه اقدام به خرید کنید.

فروش ویژه رنگ مو تنباکویی مدیا

فرمول ترکیب رنگ موی تنباکویی جدید

فرمول ترکیب رنگ موی تنباکویی جدید

رنگ موهای جدید تنباکو دارای فرمول های جدیدی هستند که سبب جذب طرفداران زیادی شده است. اغلب رنگ های کاپوچینو، عسلی و زیتونی مورد توجه هستند. این فرمول ها عبارت اند از:

رنگ کاپیچینو

  • رنگ مو ۶.۳۱ تنباکویی روشن : ۲/۳ تیوپ
  • رنگ موی N10 بلوند پلاتینه روشن : ۱/۳ تیوپ
  • اکسیدان نمره ۲ : ۱۰۰ میلی لیتر

ابتدا ترکیبات رنگ مو را در قسمت ابتدایی ساقه مو قرار بدهید. بعد از آبکشی کامل مو، به گونه ای که هیچ اثری از رنگ مو باقی نمانده باشد ساقه های مو را با این رنگ مو با همان ترکیبی که ذکر شده است مجدد رنگ کنید.

  • رنگ موی ۶.۴۵ : ۱/۳ تیوپ
  • رنگ مویN10 : به اندازه ۱/۶ تیوپ 
  • اکسیدان نمره ۱ : ۱۰۰ میلی لیتر

رنگ عسلی

  • رنگ موی ۶.۹ به اندازه ۱/۲ تیوپ
  • رنگ موی ۶.۱ به اندازه ۱/۲ تیوپ

فرمول رنگ موی بالا برای تم اصلی مو می باشد. این رنگ مو در میان طرفداران خود بسیار جذاب و دلنشین است.

این فرمول های جدید دارای محاسبات دقیق تری می باشند. همین سبب شده مو بدون هیچگونه آسیبی رنگ جدید را به خود بگیرد. رنگ موی تنباکویی مدیا از فرمول های شیمیایی بسیار دقیق و مطالعه شده ای پیروی می کند تا از بروز هر گونه خطایی جلوگیری کند. 

فرمول های مربوط به اکسیدان و مقدار رنگ مورد نیاز در غالب های مختلفی نوشته شده اند. این غالب ها به تم رنگ موی شما بستگی دارند. اگر رنگ مو تیره باشد و شما تمایل یه هایلات عسلی داشته باشید، ابتدا باید از رنگ موی ۶.۱ یا ۶.۹ استفاده کنید تا مو را به حالت عسلی در آورده سپس آن را با سایر مواد رنگ مو مشخص شده با اکسیدان ۱۲ درصد رنگ کنید.

میزان اکسیدان در تمامی فرمول های ارائه شده متفاوت است. در صورتیکه لازم به ایجاد تم روشن باشد، میزان اکسیدان به قدری بیشتر می باشد. البته عکس آن برای افرادی که رنگ موی روشنی دارند و می خواهند صاحب رنگ موی تیره شوند هم صدق می کند.

قیمت ارزان رنگ مو تنباکویی مدیا

قیمت ارزان رنگ مو تنباکویی مدیا

قیمت رنگ مو تنباکویی مدیا ارزان است. در صورتیکه اقدام به خرید عمده کنید، مسلما به سود بالایی خواهید رسید. خرید عمده و بدون واسطه مسلما هزینه کمتری را به شما متحمل می کند. فروش رنگ مو ارزان تنباکویی مدیا به شکل وسیعی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما